NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

Sök efter hjälpartiklar

Bläddra efter produktkategori
Product image
SUPPORTALTERNATIV FÖR
Loading

Hitta din produkt

Sök efter serienummer eller en fyrsiffrig kod

1
Ange ett produktnamn, ett serienummer eller en fyrsiffrig kod.
Informationen som angavs hittades inte eller angavs felaktigt. Försök igen.
serial4digittextSearch
Inga resultat hittades. Prova med en annan sökning
Vi beklagar, men vi verkar inte kunna identifiera produkten. Dubbelkolla det unika id-numret och försök igen

Vi kan tyvärr inte identifiera din produkt just nu. Kontakta oss om du behöver mer hjälp.

Bläddra efter ämne

Registreringsikon

REGISTRERA DIN PRODUKT

Registrera din produkt för att bekräfta ägarskap, få viktiga uppdateringar och var bland de första som får höra om nya erbjudanden.

Garantiikon

GARANTIINFORMATION

Alla produkter från Bose levereras med en begränsad garanti beroende på din produkt och region.

Beställningsikon

BESTÄLLNINGSUPPDATERINGAR OCH SPÅRNING

Spåra din beställning eller få uppdateringar om serviceärenden. Dessutom hittar du även information om returer, byten, frakt och leverans.

Platsikon

BUTIKER

Besök en butik nära dig för att uppleva Bose ljud och produktfunktioner.

Vilken garanti har Bose-produkter?

På Bose erbjuder vi en begränsad garanti för alla våra produkter, vilken baseras på den specifika produkten. Våra garantier sträcker sig vanligt vis från ett till fem år beroende på produkt och i vilket land du befinner dig. För mer information om garantin för din specifika produkt, se bruksanvisningen eller kontakta vårt supportteam.

Hur ansluter jag min Bose-produkt till min enhet?

Du kan ansluta din Bose-produkt till din enhet på flera olika sätt, beroende på produkt och enhet. Vi rekommenderar att du läser bruksanvisningen eller resurser online för stegvisa instruktioner om hur man ansluter den specifika produkten. Kontakta vårt supportteam om du behöver ytterligare hjälp.

Hur uppdaterar jag programvaran till min Bose-produkt?

För att uppdatera programvaran till din Bose-produkt rekommenderar vi att du använder apparna Bose Music eller Bose Connect (beroende på din produkt), för Bose Music-appen eller Connect-appen (App Store och Google Play Store). Apparna vägleder dig genom processen för att uppdatera programvaran till din produkt och ser till att den är uppdaterad och fungerande.

Hur felsöker jag problem med min Bose-produkt?

Om du upplever problem med din Bose-produkt rekommenderar vi att du läser felsökningsavsnittet i bruksanvisningen eller resurser online. Kontakta vårt supportteam för ytterligare hjälp om problemet kvarstår.

Hur returnerar eller byter jag min Bose-produkt?

Vi erbjuder en 90-dagars returpolicy för de flesta av våra produkter. Besök vår retursida för att påbörja en retur.

Hur ställer jag in min Bose-produkt?

Installationen av din Bose-produkt kan variera beroende på den specifika produkten. Vi rekommenderar att du läser i bruksanvisningen eller besöker vår onlinesupport för stegvisa instruktioner om hur du ställer in din produkt. Kontakta vårt supportteam om du har ytterligare frågor.

Hur kontaktar jag Bose kundtjänst?

Du kan kontakta Bose kundtjänst via telefon, e-post eller livechatt. Vårt team står redo att hjälpa dig med eventuella frågor om, eller problem med, din Bose-produkt. Se vår hemsida eller bruksanvisningen för relevanta kontaktuppgifter.