Gratis frakt och gratis retur
 

Hörlurarna ansluter inte till Bose-appen

Om hörlurarna inte ansluter till Bose-appen kan du försöka med följande:

Stäng av hörlurarna och slå sedan på dem igen

Stäng Bose-appen på enheten och svep bort den för att stänga den helt. Öppna sedan appen igen och försök ansluta igen

Se till att Bose-appen och hörlurarna är uppdaterade. Kontrollera om det finns några appuppdateringar i appbutiken. Gå till btu.Bose.com för att söka efter eventuella uppdateringar till hörlurarna

Om hörlurarna laddas tar du bort laddningskabeln. Det går inte att ansluta hörlurarna till appen medan de laddas

Om hörlurarna har en ljudkabel ansluten tar du bort den och försöker ansluta igen

Om hörlurarna fortfarande inte ansluts till appen måste du kanske rensa hörlurarnas ihopparningslistan, ta bort dem från appen och ansluta dem igen. 

Rensa ihopparningslistan: Håll ström-/Bluetooth-knappen intryckt i cirka 10 sekunder tills du hör "Bluetooth device list cleared. Klar för ihopparning med annan enhet."

Ta bort hörlurarna från Bose-appen: Klicka på profilikonen (längst upp till höger på skärmen My Bose) > "Manage products" (Hantera produkter) > "Edit" (Redigera) > välj hörlurarna > "Delete." (Ta bort)

Återanslut hörlurarna till Bose-appen : På skärmen My Bose klickar du på "+" och följer appinstruktionerna för att ansluta hörlurarna

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback