Gratis frakt om du beställer idag.
 

Felsökning av ljud

Dålig ljudkvalitet

  • Kontrollera att hörlurarna är på och att de är ordentligt anslutna till kontakten för hörlurar på Apple®-enheten
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+
  • Prova med en annan Apple-enhet eller ett annat musikprogram

Dålig eller ingen brusreducering

  • Kontrollera att hörlurarna är påslagna och att lägesindikatorn lyser med grönt sken
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+. Kontrollera att öronsnäckan sitter bekvämt och säkert i örat
  • Kontrollera att hörlurarna är uppladdade

Inget ljud hörs från mikrofonen

  • Kontrollera att ljudet på din iPhone inte är avstängt (muted). Kontrollera din iPhone för att se om funktionen för allt ljud av är aktiverad
  • Kontrollera att mobilen har mottagning. Dålig eller svag mottagning på mobilen kan orsaka dålig ljudkvalitet under samtal. Prova att ringa igen när mottagningen är bättre
  • Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i telefonen och den kanske måste återställas
  • Prova att ringa ett annat samtal eller försök med en annan Apple-enhet

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.