Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Amazon Alexa fungerar inte

Se till att Amazon Alexa-appen är installerad på din enhet. Om det behövs hämtar du Alexa-appen från Google Play eller App Store. När hörlurarna är anslutna till enheten följer du instruktionerna i appen för att konfigurera Alexa.

Amazon Alexa-applogotyp

Obs! Amazon Alexa finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om Alexa inte aktiveras korrekt när du trycker på röstassistentknappen kan du prova följande:

Kontrollera att röstassistentknappen är inställd på Amazon Alexa. I Bose Music-appen väljer du Settings > Voice Assistant (Inställningar > Röstassistent) > Alexa. Du kanske också måste trycka på Setup & Settings (Konfiguration och Inställningar) för att avsluta konfigurationen av hörlurarna med Alexa

Starta om enheten.

Anslut den mobila enheten till Wi-Fi®.

Koppla bort Bluetooth® och anslut igen.

Rensa Bluetooth-enhetslistan från hörlurarna genom att hålla in strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder. Du ska höra ”Device list cleared” (Enhetslista rensad) i hörlurarna. Gå till Bluetooth-inställningarna på enheten och ta bort hörlurarna. Återanslut hörlurarna till enheten.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback