Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Amazon Alexa fungerar inte

Se till att Amazon Alexa-appen är installerad på din enhet. Om det behövs kan du hämta Alexa-appen hos Google Play eller App Store. Anslut hörlurarna till enheten och följ anvisningarna för att konfigurera Alexa i appen.

Obs! Amazon Alexa finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om Alexa inte aktiveras när du trycker på åtgärdsknappen kan du prova följande:

Starta om enheten.

Kontrollera att åtgärdsknappen är inställd på Amazon Alexa. I Bose Connect-appen väljer du Settings (inställningar), Action button (åtgärdsknapp) och Amazon Alexa.

Anslut den mobila enheten till Wi-Fi®.

Koppla ifrån Bluetooth® och återanslut.

Rensa hörlurarnas Bluetooth-enhetslista genom att dra strömknappen hela vägen och hålla den där i 10 sekunder. Du ska höra ”Device list cleared” (Enhetslista rensad) i hörlurarna. Gå till Bluetooth-inställningarna i enheten och ta bort hörlurarna. Återanslut hörlurarna till enheten.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback