Gratis frakt om du beställer idag.
 

Amazon Alexa fungerar inte

Se till att Amazon Alexa-appen är installerad på din enhet. Om det behövs kan du hämta Alexa-appen hos Google Play eller App Store. Anslut hörlurarna till enheten och följ anvisningarna för att konfigurera Alexa i appen.

Obs! Amazon Alexa finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om Alexa inte aktiveras när du trycker på åtgärdsknappen kan du prova följande:

Starta om enheten.

Kontrollera att åtgärdsknappen är inställd på Amazon Alexa. I Bose Connect-appen väljer du Settings (inställningar), Action button (åtgärdsknapp) och Amazon Alexa.

Anslut den mobila enheten till Wi-Fi®.

Koppla ifrån Bluetooth® och återanslut.

Rensa hörlurarnas Bluetooth-enhetslista genom att dra strömknappen hela vägen och hålla den där i 10 sekunder. Du ska höra ”Device list cleared” (Enhetslista rensad) i hörlurarna. Gå till Bluetooth-inställningarna i enheten och ta bort hörlurarna. Återanslut hörlurarna till enheten.

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.