NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Det går inte att ansluta en Bluetooth®-enhet

Försök med följande om du inte kan ansluta en Bluetooth-enhet (t.ex. mobiltelefon eller surfplatta) till din Bose-produkt:

  • Stäng av och sätt på Bluetooth på din enhet.
  • Ta bort din Bose-produkt från Bluetooth-listan på enheten och anslut på nytt.
  • Stäng av och slå på din enhet, eller starta om den.
  • Flytta enheten närmare hörlurarna och längre bort från eventuella störningskällor eller hinder.
  • Prova att ansluta hörlurarna till en annan enhet.
  • Rensa hörlurarnas ihopparningslista genom att följa de här stegen:

Stäng av hörlurarna

Håll ned strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder tills du hör ”Listan över Bluetooth-enheter rensad”.

Ta bort Bose-produkten från Bluetooth-listan på din enhet och anslut igen.