Försök med följande om du inte kan ansluta en Bluetooth-enhet (t.ex. mobiltelefon eller surfplatta) till din Bose-produkt:
Det går inte att ansluta en Bluetooth®-enhet
Gäller:
- QuietControl 30 trådlösa hörlurar
- Hörlurar
- Stäng av och sätt på Bluetooth på din enhet.
- Ta bort din Bose-produkt från Bluetooth-listan på enheten och anslut på nytt.
- Stäng av och slå på din enhet, eller starta om den.
- Flytta enheten närmare hörlurarna och längre bort från eventuella störningskällor eller hinder.
- Prova att ansluta hörlurarna till en annan enhet.
- Rensa hörlurarnas ihopparningslista genom att följa de här stegen:
Stäng av hörlurarna
Håll ned strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder tills du hör ”Listan över Bluetooth-enheter rensad”.
Ta bort Bose-produkten från Bluetooth-listan på din enhet och anslut igen.