Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Det går inte att ansluta en Bluetooth®-enhet

Försök med följande om du inte kan ansluta en Bluetooth-enhet (t.ex. mobiltelefon eller surfplatta) till din Bose-produkt:

  • Stäng av och sätt på Bluetooth på din enhet.
  • Ta bort din Bose-produkt från Bluetooth-listan på enheten och anslut på nytt.
  • Stäng av och slå på din enhet, eller starta om den.
  • Flytta enheten närmare hörlurarna och längre bort från eventuella störningskällor eller hinder.
  • Prova att ansluta hörlurarna till en annan enhet.
  • Rensa hörlurarnas ihopparningslista genom att följa de här stegen:

Stäng av hörlurarna

Håll ned strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder tills du hör ”Listan över Bluetooth-enheter rensad”.

Ta bort Bose-produkten från Bluetooth-listan på din enhet och anslut igen.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback