Gratis frakt om du beställer idag.
 

Problem med party- eller stereoläget

Följ följande steg om du har problem med party- eller stereoläget:

Använd Connect-appen för att para ihop högtalarna
Party- och stereolägena kan aktiveras antingen via Connect-appen eller genom manuell ihopparning via högtalarens knappar. Men av följande två skäl rekommenderar vi att ihopparningen och aktiveringen sker via Connect-appen:

  • Connect-appens ihopparningsfunktion är särskilt användarvänlig
  • Connect-appen möjliggör aktivering av party- eller stereoläget på valfria kompatibla högtalare. (Revolve och en Revolve+ kan t.ex. paras ihop) Vid manuell ihopparning med hjälp av högtalarens knappar kan endast två högtalare av samma modell paras ihop.

Se till att bara en av högtalarna är aktivt ansluten till den mobila enheten.
Stereo- och partyläget fungerar inte om båda högtalarna är anslutna till den mobila enheten.

Kontrollera programvaruversionerna.
Programvaran måste vara uppdaterad och densamma på båda högtalarna för att party- eller stereoläget ska fungera. Om programvaran i de båda högtalarna inte överensstämmer kan det leda till problem med ihopparningen.

Prova att pausa ljudet när party- eller stereoläget är aktiverat.
Pausa ljudstreamingen till alla högtalare innan du aktiverar party- eller stereoläget.

Byt namn på högtalarna i Connect-appen
Om högtalarna är av samma modell rekommenderar vi för enkelhetens skull att du ger högtalarna olika namn i Connect-appen.

Gör en fabriksåterställning.
För information om hur du utför en återställning, se Återställa högtalaren.

Obs! Återställning tillämpas för att åtgärda tillfälliga problem. Det är inte något som bör göras flera gånger.

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.