Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Google Assistent fungerar inte

Se till att Google Assistent-appen är installerad på din enhet. De flesta Android-enheter har den redan installerad, men för iOS-enheter måste den installeras manuellt. Om det behövs hämtar du Google Assistent-appen från Google Play eller App Store. När du ansluter hörlurarna till enheten bör du få ett meddelande om att konfigurera Google Assistent. Följ instruktionerna för att lägga till hörlurarna i Google Assistent.

Obs! Google Assistent finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om inte Google Assistent aktiveras korrekt när du trycker på röstassistentknappen kan du prova följande:

Kontrollera att röstassistentknappen är inställd på Google Assistent. I Bose Music-appen väljer du Settings > Voice Assistant (Inställningar > Röstassistent) > Google Assistent. Du kanske också måste trycka på Setup & Settings (Konfiguration och Inställningar) för att avsluta konfigurationen av hörlurarna med Google Assistent-appen

Starta om enheten.

Anslut den mobila enheten till Wi-Fi®.

Koppla bort Bluetooth® och anslut igen.

Rensa Bluetooth-enhetslistan från hörlurarna genom att hålla in strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder. Du ska höra ”Device list cleared” (Enhetslista rensad) i hörlurarna. Gå till Bluetooth-inställningarna på enheten och ta bort hörlurarna. Återanslut hörlurarna till enheten.

För ytterligare hjälp med Google Assistent kan du besöka: https://support.google.com/headphones

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback