NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Google Assistent fungerar inte

Se till att Google Assistent-appen är installerad på din enhet. De flesta Android-enheter har den redan installerad, men för iOS-enheter måste den installeras manuellt. Om det behövs hämtar du Google Assistent-appen från Google Play eller App Store. När du ansluter hörlurarna till enheten bör du få ett meddelande om att konfigurera Google Assistent. Följ instruktionerna för att lägga till hörlurarna i Google Assistent.

Obs! Google Assistent finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om inte Google Assistent aktiveras korrekt när du trycker på röstassistentknappen kan du prova följande:

Kontrollera att röstassistentknappen är inställd på Google Assistent. I Bose Music-appen väljer du Settings > Voice Assistant (Inställningar > Röstassistent) > Google Assistent. Du kanske också måste trycka på Setup & Settings (Konfiguration och Inställningar) för att avsluta konfigurationen av hörlurarna med Google Assistent-appen

Starta om enheten.

Anslut den mobila enheten till Wi-Fi®.

Koppla bort Bluetooth® och anslut igen.

Rensa Bluetooth-enhetslistan från hörlurarna genom att hålla in strömknappen/Bluetooth-knappen i tio sekunder. Du ska höra ”Device list cleared” (Enhetslista rensad) i hörlurarna. Gå till Bluetooth-inställningarna på enheten och ta bort hörlurarna. Återanslut hörlurarna till enheten.

För ytterligare hjälp med Google Assistent kan du besöka: https://support.google.com/headphones