NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Hörlurarna kan inte paras ihop med min Bluetooth®-enhet

Det går inte att ansluta hörlurarna till en enhet medan de laddas. Om hörlurarna inte laddas men ändå inte kan anslutas till en enhet finns det några saker du kan prova:

På hörlurarna:

Stänga av hörlurarna: Stäng av hörlurarna genom att hålla strömknappen intryckt i två sekunder tills du hör avstängningssignalen. Sätt sedan på dem genom att trycka på strömknappen.

Höger öronsnäcka med strömknappen markerad

Återställa hörlurarna:

  1. Stäng av hörlurarna och vänta i 30 sekunder
  2. Anslut hörlurarna till ett USB-uttag med en USB-sladd och vänta i fem sekunder. (Nätadaptern måste vara ansluten till ett fungerande eluttag).
  3. Koppla bort USB-kabeln från hörlurarna och vänta i en minut.
  4. Sätt på hörlurarna och kontrollera om de fungerar som de ska.

Rensa hörlurarnas ihopparningslista:

  1. Stäng av hörlurarna
  2. Håll strömknappen intryckt i tio sekunder tills du hör ”Listan över Bluetooth-enheter rensad”.
  3. Ta bort hörlurarna från enhetens Bluetooth-lista. Det här görs vanligtvis genom att gå till Inställningar och välja hörlurarna och sedan gå till Bluetooth-listan och välja Glöm, Avsluta parkopplingen eller Ta bort.
  4. Nu är hörlurarna klara för att paras ihop med din enhet. Gå till Bluetooth-inställningarna på din enhet och välj hörlurarna som en ny enhet.

På en mobil enhet:

Stäng av Bluetooth-funktionen och sätt sedan på den igen.

Sätt på och stäng av flygplansläget.

Starta om enheten.

Välj Glöm, Avsluta parkopplingen eller Ta bort dina hörlurar från enhetens Bluetooth-lista och anslut igen.

Ansluta till en dator

Om du ansluter till en Windows-dator kan du se två olika ikoner i enhetens ihopparningslista (en enhetsikon och en hörlursikon). Välj hörlursikonen.