Gratis frakt om du beställer idag.
 

Pulsfrekvensen visas inte i Bose® Connect-appen

När hörlurarna har anslutits till den mobila enheten kan du visa pulsfrekvensen i Bose® Connect-appen. Om du inte kan se pulsfrekvensen från Bose® SoundSport®-hörlurarna på skärmen kan du prova följande förslag:

  • Kontrollera i Bose® Connect-appen att Bose® SoundSport® Pulse-hörlurarna är anslutna till den mobila enheten.
  • Se till att den vänstra luren sitter ordentligt i örat. Du kan behöva prova en StayHear®+ Pulse-snäcka i en annan storlek.
  • Stäng Bose Connect-appen och öppna den igen.
  • Stäng av hörlurarna och sätt på dem igen.
  • Stäng av Bluetooth-funktionen på den mobila enheten och sätt på den igen.

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.