Gratis frakt och gratis retur
 

Pulsfrekvensen visas inte i Bose® Connect-appen

När hörlurarna har anslutits till den mobila enheten kan du visa pulsfrekvensen i Bose® Connect-appen. Om du inte kan se pulsfrekvensen från Bose® SoundSport®-hörlurarna på skärmen kan du prova följande förslag:

  • Kontrollera i Bose® Connect-appen att Bose® SoundSport® Pulse-hörlurarna är anslutna till den mobila enheten.
  • Se till att den vänstra luren sitter ordentligt i örat. Du kan behöva prova en StayHear®+ Pulse-snäcka i en annan storlek.
  • Stäng Bose Connect-appen och öppna den igen.
  • Stäng av hörlurarna och sätt på dem igen.
  • Stäng av Bluetooth-funktionen på den mobila enheten och sätt på den igen.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback