Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Felsökning av iPod® och iPhone®

Gäller:

  • SoundDock® XT-högtalare

Min enhet laddas inte i dockan. Vad ska jag göra?

Prova följande:

  • Om du har enheten i ett skal eller skyddsfodral tar du bort det och sätter den sedan på kontakten igen. Om den inte sitter rätt på kontakten kanske den inte laddas som den ska.
  • Försök återställa enheten. Kontrollera med Apples support hur du ska göra. Det varierar mellan olika modeller.
  • Återställ SoundDock-systemet. Stäng av systemet och dra ur kontakten ur vägguttaget i 60 sekunder. Anslut systemet till vägguttaget igen och se om enheten laddas

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback