Om du inte hör något ljud från en ansluten Bluetooth-enhet:
Koppla bort allt som är anslutet till högtalarens AUX-uttag. När AUX-uttaget är anslutet är Bluetooth avaktiverat.
Gå till enhetens Bluetooth-inställningar och se till att Bluetooth är anslutet till högtalaren
Kontrollera att högtalarvolymen är uppskruvad. Höj Bluetooth-enhetens volym till 90 % och justera sedan ljudnivån med volymkontrollerna på Bose-högtalaren
Prova att spela upp från en annan källa på Bluetooth-enheten. Du kan till exempel testa en annan app för att se om problemet ligger hos en viss app
Bluetooth-enheten kanske befinner sig utom räckvidd. Prova med att flytta den närmare högtalaren.
I enhetens Bluetooth-inställningar väljer du GLÖM eller TA BORT Bose-högtalaren. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt
Håll Bluetooth-knappen på högtalaren intryckt i tio sekunder för att rensa Bluetooth-enhetslistan. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt
Starta om Bluetooth-enheten. Det gör du normalt genom att stänga av den helt och sedan starta om den
Starta om högtalaren genom att koppla från strömsladden i 30 sekunder.
Prova med en annan Bluetooth-enhet för att se om det är problem med enheten