Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Inget ljud hörs från den anslutna Bluetooth®-enheten

Gäller:

Om du inte hör något ljud från en ansluten Bluetooth-enhet:

Koppla bort allt som är anslutet till högtalarens AUX-uttag. När AUX-uttaget är anslutet är Bluetooth avaktiverat.

Gå till enhetens Bluetooth-inställningar och se till att Bluetooth är anslutet till högtalaren

Kontrollera att högtalarvolymen är uppskruvad. Höj Bluetooth-enhetens volym till 90 % och justera sedan ljudnivån med volymkontrollerna på Bose-högtalaren

Prova att spela upp från en annan källa på Bluetooth-enheten. Du kan till exempel testa en annan app för att se om problemet ligger hos en viss app

Bluetooth-enheten kanske befinner sig utom räckvidd. Prova med att flytta den närmare högtalaren.

I enhetens Bluetooth-inställningar väljer du GLÖM eller TA BORT Bose-högtalaren. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt

Håll Bluetooth-knappen på högtalaren intryckt i tio sekunder för att rensa Bluetooth-enhetslistan. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt

Starta om Bluetooth-enheten. Det gör du normalt genom att stänga av den helt och sedan starta om den

Starta om högtalaren genom att koppla från strömsladden i 30 sekunder.

Prova med en annan Bluetooth-enhet för att se om det är problem med enheten

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback