NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Inget ljud hörs från den anslutna Bluetooth®-enheten

Om du inte hör något ljud från en ansluten Bluetooth-enhet:

Koppla bort allt som är anslutet till högtalarens AUX-uttag. När AUX-uttaget är anslutet är Bluetooth avaktiverat.

Gå till enhetens Bluetooth-inställningar och se till att Bluetooth är anslutet till högtalaren

Kontrollera att högtalarvolymen är uppskruvad. Höj Bluetooth-enhetens volym till 90 % och justera sedan ljudnivån med volymkontrollerna på Bose-högtalaren

Prova att spela upp från en annan källa på Bluetooth-enheten. Du kan till exempel testa en annan app för att se om problemet ligger hos en viss app

Bluetooth-enheten kanske befinner sig utom räckvidd. Prova med att flytta den närmare högtalaren.

I enhetens Bluetooth-inställningar väljer du GLÖM eller TA BORT Bose-högtalaren. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt

Håll Bluetooth-knappen på högtalaren intryckt i tio sekunder för att rensa Bluetooth-enhetslistan. Para sedan ihop enheten med högtalaren igen och försök på nytt

Starta om Bluetooth-enheten. Det gör du normalt genom att stänga av den helt och sedan starta om den

Starta om högtalaren genom att koppla från strömsladden i 30 sekunder.

Prova med en annan Bluetooth-enhet för att se om det är problem med enheten