Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Dålig ljudkvalitet från en Bluetooth®-enhet

Prova följande lösningar:

Bluetooth-enheten kanske inte befinner sig inom täckningsområdet. Flytta den närmare Bose® SoundLink® Mini-högtalaren.

Flytta bort Bluetooth-enheten från andra enheter som genererar elektromagnetiska störningar, till exempel en annan Bluetooth-aktiverad enhet, en trådlös telefon, en mikrovågsugn eller en trådlös router.

Minska antalet program som körs i Bluetooth-enheten. Om du kör många program kan de interna resurserna som används för att överföra radiosignaler minska. Ljudkvaliteten kan förbättras om du stänger program som inte behöver användas.

Om du stänger av Wi-Fi®-funktionen kan ljudkvaliteten förbättras.

Koppla från Bluetooth-enheten från Bose® SoundLink® Mini-högtalaren genom att inaktivera Bluetooth på enheten. Synkronisera enheten och högtalaren igen.

Stäng av och slå på högtalaren.

Om Bluetooth-enheten ligger i din ficka placerar du den fritt, så att kroppen inte är placerad mellan enheten och högtalaren.

Prova med en återställning. Håll knappen för ljud av på högtalaren nedtryckt i tio sekunder. Bluetooth-enheten kopplas bort och Bose® SoundLink® Mini-högtalaren stängs av. Tryck på strömknappen för att slå på högtalaren och anslut den igen.

Ljud av

Se efter om det finns någon uppdaterad programvara för Bluetooth-enheten och Bose® SoundLink® Mini-högtalaren.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback