Gratis frakt om du beställer idag.
 

Dåligt ljud från en ansluten källa

Dåligt ljud, som distorsion, brus, buller och knastrande kan bero på olika ljudkällor och enhetsinställningar.

Prova följande för att lösa problemet:
 

Kontrollera EQ-inställningarna på den anslutna ljud enheten. Om den anslutna enheten är en mp3-spelare kan EQ-inställningarna påverka ljudet. EQ-inställningarna bör vara "avstängda" eller ställda i "neutralläge." Om du behöver justera en EQ-inställning läser du bruksanvisningen för din anslutna enhet, eller kontaktar enhetstillverkaren för instruktioner

Musik som spelas via iTunes Radio är 8–9 dB tystare än annan musik som spelas i spelaren. This is present on all versions of iOS 7

Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i enheten och den kanske måste återställas

Försök med att ansluta till en annan enhet

Försök streama en annan ljudkälla. Vissa medietyper har lägre ljudkvalitet

avsluta parkopplingen och para ihop headsetet igen via bluetooth-enheten

se till att enhetens a2dp bluetooth-protokoll är aktiverat. när enheten ansluts/paras ihop måste a2dp stereo audio vara aktiverat för att garantera att ljud med hög kvalitet skickas till headsetet. om  signalen skickas till headsetet med hsp (headset profile) eller hfp (hands-free profile) är ljudkvaliteten lägre och/eller dålig 

om du vill veta vilka profiler din telefon har stöd för kan du kontakta enhetstillverkaren

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.