Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Felsökning av strömförsörjning

Systemet startar inte. Vad kan jag göra?

Prova följande:

  • Prova med att ansluta systemet till en annan väggkontakt.
  • Om systemet är anslutet till ett grenuttag provar du att ansluta det direkt till en väggkontakt. Grenuttaget kan vara skadat
  • Prova en annan källa via aux-kontakten, eller prova med en annan iPod® eller iPhone®. Felet kan ligga hos just den iPod- eller iPhone-modell du använder.
  • Återställ SoundDock-systemet. Stäng av systemet och koppla från det från strömmen i 60 sekunder. Anslut systemet till strömmen igen. Prova att slå på det.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback