NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Sleepbuds™ laddas inte

Flera kunder har rapporterat problem med att deras sleepbuds™ inte blir helt fulladdade och/eller oväntat stängs av. Vi har försökt att lösa de batterirelaterade problem som våra kunder har upplevt. Men vi har insett att även om batteriet vi valde fungerar säkert, fungerar det inte så konsekvent och förutsägbart som det borde för att uppfylla våra standarder. Därför har vi beslutat att upphöra med produkten. Sleepbuds™ utgör inte någon säkerhetsrisk, så vi återkallar inte produkten. Vi vet att vi har gjort dig besviken och vi ber verkligen om ursäkt. Vi förstår att vår bristande kommunikation om problemet medan vi arbetade för att förstå och åtgärda det orsakade ytterligare frustration, särskilt för de som har kontaktat oss flera gånger. Vi ber om ursäkt för det.

Vi kommer att göra allt vi kan för att ställa saker till rätta för dig:

  • Vi uppfyller garantin.
  • Om du vill fortsätta använda sleepbuds™ men upplever problem, ersätter vi dem med ett par som har nytillverkade batterier. Vi vill understryka att vi inte har åtgärdat problemet med batteriet, men de nyare enheterna har mindre benägenhet att få problem än en äldre enhet. Vi räknar med – men garanterar inte – att vi har ett tillräckligt lager för att kunna erbjuda utbyte fram till i början av 2020. (Det kan ta upp till 3 veckor innan utbytesprodukten kommer.)
  • Om du vill kan du returnera produkten, utan att vi ställer några frågor, och få alla pengar tillbaka till och med 31 december 2019. Processen (exempelvis check, banköverföring) och tidpunkten för återbetalningen varierar beroende på region, räkna med att det tar minst 4–6 veckor från att den returnerade produkten tas emot.
  • Besök http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds för mer information eller https://worldwide.bose.com/contact för att hitta kontaktinformation till ett serviceombud i din region.