Gratis frakt om du beställer idag.
 

Sleepbuds ansluts inte till den mobila enheten

Prova följande om sleepbuds inte ansluts till den mobila enheten:

Lägg sleepbuds i laddningsfodralet och se till att de ligger rätt. Vänta tills sleepbuds laddningslampor långsamt blinkar vit och ta sedan ut sleepbuds ur laddningsfodralet och försök att ansluta dem till enheten igen.

Kontrollera att batterinivån i sleepbuds är tillräcklig.

Avaktivera och aktivera enhetens Bluetooth®-funktion. Försök att ansluta igen.

Slå på och stäng av enhetens flygplansläge. Försök att ansluta igen.

Stäng Bose Sleep-appen och öppna den igen.

På iOS-enheter trycker du två gånger på knappen Hem och sveper bort Sleep-appen.

På Android-enheter trycker du på knappen Senaste och sveper bort Sleep-appen.

Starta om den mobila enheten.

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.