Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Felsökning av ljud

Inget ljud, lågt ljud eller dålig ljudkvalitet från en ljudkälla/app för streaming

  • Kontrollera att ljudkällan är påslagen och att ljud spelas upp på den
  • Höj volymen i hörlurarna så mycket som möjligt
  • Kontrollera att ljudenheten har stöd för A2DP-ljudstreaming
  • Testa en annan ljudkälla/app för streaming eller välj ett annat spår
  • Kontrollera att enhetens Bluetooth-volym är uppskruvad och inte avstängd
  • Flytta enheten närmare hörlurarna (10 meter)
  • Flytta bort enheten och hörlurarna från enheter som kan orsaka störningar, till exempel andra Bluetooth-enheter, trådlösa telefoner, mikrovågsugn eller trådlös nätverksrouter för dator
  • Minska antalet program som körs på enheten. Ljudkvaliteten kan även förbättras om du avaktiverar Wi-Fi-funktionen på enheten

Inget ljud eller dålig ljudkvalitet från en ansluten enhet

  • Om du använder en Bluetooth-enhet ser du till att kontrollmodulen är fast ansluten till hörlurarna
  • Om du använder en 3,5 mm-ljudkabel ser du till att båda ändarna på kabeln sitter i ordentligt
  • Testa med ett annat musikprogram eller ett annat ljudspår
  • Försök med en annan ljudenhet
  • Kontrollera att öronkuddarna sitter som de ska

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback