Gratis frakt om du beställer idag.
 

Felsökning av ljud

Inget ljud, lågt ljud eller dålig ljudkvalitet från en ljudkälla/app för streaming

  • Kontrollera att ljudkällan är påslagen och att ljud spelas upp på den
  • Höj volymen i hörlurarna så mycket som möjligt
  • Kontrollera att ljudenheten har stöd för A2DP-ljudstreaming
  • Testa en annan ljudkälla/app för streaming eller välj ett annat spår
  • Kontrollera att enhetens Bluetooth-volym är uppskruvad och inte avstängd
  • Flytta enheten närmare hörlurarna (10 meter)
  • Flytta bort enheten och hörlurarna från enheter som kan orsaka störningar, till exempel andra Bluetooth-enheter, trådlösa telefoner, mikrovågsugn eller trådlös nätverksrouter för dator
  • Minska antalet program som körs på enheten. Ljudkvaliteten kan även förbättras om du avaktiverar Wi-Fi-funktionen på enheten

Inget ljud eller dålig ljudkvalitet från en ansluten enhet

  • Om du använder en Bluetooth-enhet ser du till att kontrollmodulen är fast ansluten till hörlurarna
  • Om du använder en 3,5 mm-ljudkabel ser du till att båda ändarna på kabeln sitter i ordentligt
  • Testa med ett annat musikprogram eller ett annat ljudspår
  • Försök med en annan ljudenhet
  • Kontrollera att öronkuddarna sitter som de ska

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.