Felsökning av ljud
- Kontrollera att strömmen är påslagen till hörlurarna och att de är ordentligt fastsatta i kontakten på enheten.
- Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+
- Prova med en annan enhet eller en annan musikapp.
- Kontrollera att hörlurarna är påslagna och att lägesindikatorn lyser med grönt sken
- Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+. Kontrollera att öronsnäckan sitter bekvämt och säkert i örat
- Kontrollera att hörlurarna är uppladdade
- Se till att du använder en Apple-enhet med hörlurar tillverkade för Apple och en Samsung/Android-enhet med hörlurar tillverkade för Samsung/Android. Mikrofonen fungerar inte om du använder hörlurar som inte är kompatibla med din enhet.
- Kontrollera att ljudet inte är avstängt. Kontrollera enheten för att se om ljudet är aktiverat.
- Kontrollera att mobilen har mottagning. Dålig eller svag mottagning på mobilen kan orsaka dålig ljudkvalitet under samtal. Prova att ringa igen när mottagningen är bättre
- Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i enheten som kan behöva återställas.
- Prova att ringa ytterligare ett telefonsamtal eller testa en annan enhet.