NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Felsökning av ljud

Dålig ljudkvalitet

  • Kontrollera att strömmen är påslagen till hörlurarna och att de är ordentligt fastsatta i kontakten på enheten.
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+
  • Prova med en annan enhet eller en annan musikapp.

Dålig eller ingen brusreducering

  • Kontrollera att hörlurarna är påslagna och att lägesindikatorn lyser med grönt sken
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+. Kontrollera att öronsnäckan sitter bekvämt och säkert i örat
  • Kontrollera att hörlurarna är uppladdade

Inget ljud hörs från mikrofonen

  • Se till att du använder en Apple-enhet med hörlurar tillverkade för Apple och en Samsung/Android-enhet med hörlurar tillverkade för Samsung/Android. Mikrofonen fungerar inte om du använder hörlurar som inte är kompatibla med din enhet.
  • Kontrollera att ljudet inte är avstängt. Kontrollera enheten för att se om ljudet är aktiverat.
  • Kontrollera att mobilen har mottagning. Dålig eller svag mottagning på mobilen kan orsaka dålig ljudkvalitet under samtal. Prova att ringa igen när mottagningen är bättre
  • Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i enheten som kan behöva återställas.
  • Prova att ringa ytterligare ett telefonsamtal eller testa en annan enhet.