Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Felsökning av ljud

Dålig ljudkvalitet

  • Kontrollera att strömmen är påslagen till hörlurarna och att de är ordentligt fastsatta i kontakten på enheten.
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+
  • Prova med en annan enhet eller en annan musikapp.

Dålig eller ingen brusreducering

  • Kontrollera att hörlurarna är påslagna och att lägesindikatorn lyser med grönt sken
  • Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+. Kontrollera att öronsnäckan sitter bekvämt och säkert i örat
  • Kontrollera att hörlurarna är uppladdade

Inget ljud hörs från mikrofonen

  • Se till att du använder en Apple-enhet med hörlurar tillverkade för Apple och en Samsung/Android-enhet med hörlurar tillverkade för Samsung/Android. Mikrofonen fungerar inte om du använder hörlurar som inte är kompatibla med din enhet.
  • Kontrollera att ljudet inte är avstängt. Kontrollera enheten för att se om ljudet är aktiverat.
  • Kontrollera att mobilen har mottagning. Dålig eller svag mottagning på mobilen kan orsaka dålig ljudkvalitet under samtal. Prova att ringa igen när mottagningen är bättre
  • Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i enheten som kan behöva återställas.
  • Prova att ringa ytterligare ett telefonsamtal eller testa en annan enhet.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback