Kontrollera att hörlurarna är på och att de är ordentligt anslutna till kontakten för hörlurar på Apple®-enheten
Gäller:
Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+
Prova med en annan Apple-enhet eller ett annat musikprogram
Kontrollera att hörlurarna är påslagna och att lägesindikatorn lyser med grönt sken
Prova en annan storlek av öronsnäckan för StayHear+. Kontrollera att öronsnäckan sitter bekvämt och säkert i örat
Kontrollera att hörlurarna är uppladdade
Kontrollera att ljudet på din iPhone inte är avstängt (muted). Kontrollera din iPhone för att se om funktionen för allt ljud av är aktiverad
Kontrollera att mobilen har mottagning. Dålig eller svag mottagning på mobilen kan orsaka dålig ljudkvalitet under samtal. Prova att ringa igen när mottagningen är bättre
Stäng av och slå på enheten, eller starta om den. Fel kan ha uppstått i telefonen och den kanske måste återställas
Prova att ringa ett annat samtal eller försök med en annan Apple-enhet