Gratis frakt och gratis retur
 

Felsökning av ljud

Min iPhone®/iPod® spelar musik men det hörs inget ljud från systemet.

  • Om operativsystemet på din iPod eller iPhone precis har uppdaterats kan du behöva vänta några minuter innan du använder det med SoundDock-systemet. I vissa fall kräver några av apparna på Apple®-enheten mer tid för att slutföra uppdateringen även om uppdateringen av operativsystemet är slutfört. Avdocka Apple-enheten från SoundDock-systemet i några minuter och docka den sedan igen. Kontrollera att den sitter ordentligt i kontakten
  • Om din iPod eller iPhone ligger i ett fodral eller skydd kanske kontakten inte sitter ordentligt. Ta bort fodralet eller skyddet – då bör enheten sitta ordentligt i Lightning-kontakten
  • Återställ din iPod eller iPhone. Fel kan ha uppstått i enheten och den kanske måste återställas. Kontakta Apple support om du behöver mer hjälp
  • Flytta systemet till ett annat vägguttag. Problemet kan ligga hos vägguttaget du använder
  • Återställ SoundDock-systemet. Stäng av systemet och koppla bort det från strömmen i 60 sekunder. Prova att använda din iPod eller iPhone när du kopplat på strömmen igen

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback