Gratis frakt om du beställer idag.
 

Felsökning av ljud

Min iPod® spelar musik men det hörs inget ljud från SoundDock-systemet.

  • Om operativsystemet på din iPod eller iPhone® precis har uppdaterats kan du behöva vänta några minuter innan du använder det med SoundDock-systemet. I vissa fall kräver några av apparna på Apple®-enheten mer tid för att slutföra uppdateringen även om uppdateringen av operativsystemet är slutfört. Avdocka Apple-enheten från SoundDock-systemet i några minuter och docka den sedan igen. Kontrollera att den sitter ordentligt i dockan
  • Om iPoden ligger i ett fodral eller skydd kanske den inte sitter ordentligt i dockan. Ta bort fodralet eller skyddet med den medföljande infattningen så att iPoden får plats i dockan
  • Återställ iPoden. Fel kan ha uppstått i iPod-enheten och den kanske måste återställas. Kontakta Apple support om du behöver mer hjälp
  • Återställ SoundDock-systemet. Koppla bort systemet från strömmen i 60 sekunder. Ta ut batteriet. Koppla in systemet utan batteriet och se om ljud hörs

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.