Gratis frakt och gratis retur
 

Felsökning av ljud

Min iPod® spelar musik men det hörs inget ljud från SoundDock-systemet.

  • Om operativsystemet på din iPod eller iPhone® precis har uppdaterats kan du behöva vänta några minuter innan du använder det med SoundDock-systemet. I vissa fall kräver några av apparna på Apple®-enheten mer tid för att slutföra uppdateringen även om uppdateringen av operativsystemet är slutfört. Avdocka Apple-enheten från SoundDock-systemet i några minuter och docka den sedan igen. Kontrollera att den sitter ordentligt i dockan
  • Om iPoden ligger i ett fodral eller skydd kanske den inte sitter ordentligt i dockan. Ta bort fodralet eller skyddet med den medföljande infattningen så att iPoden får plats i dockan
  • Återställ iPoden. Fel kan ha uppstått i iPod-enheten och den kanske måste återställas. Kontakta Apple support om du behöver mer hjälp
  • Återställ SoundDock-systemet. Koppla bort systemet från strömmen i 60 sekunder. Ta ut batteriet. Koppla in systemet utan batteriet och se om ljud hörs

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback