NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butiker Kundvagn

Felsökning av ljud

Min iPhone®/iPod® spelar musik men det hörs inget ljud från systemet.

  • Om operativsystemet på din iPod eller iPhone precis har uppdaterats kan du behöva vänta några minuter innan du använder det med SoundDock-systemet. I vissa fall kräver några av apparna på Apple®-enheten mer tid för att slutföra uppdateringen även om uppdateringen av operativsystemet är slutfört. Avdocka Apple-enheten från SoundDock-systemet i några minuter och docka den sedan igen. Kontrollera att den sitter ordentligt i kontakten
  • Om din iPod eller iPhone ligger i ett fodral eller skydd kanske kontakten inte sitter ordentligt. Ta bort fodralet eller skyddet – då bör enheten sitta ordentligt i Lightning-kontakten
  • Återställ din iPod eller iPhone. Fel kan ha uppstått i enheten och den kanske måste återställas. Kontakta Apple support om du behöver mer hjälp
  • Flytta systemet till ett annat vägguttag. Problemet kan ligga hos vägguttaget du använder
  • Återställ SoundDock-systemet. Stäng av systemet och koppla bort det från strömmen i 60 sekunder. Prova att använda din iPod eller iPhone när du kopplat på strömmen igen