Gratis frakt och gratis retur
 

Högtalaren visar att den är ansluten men ingen musik spelas

Prova följande för att lösa problemet:

  • Kontrollera att enheten är ansluten till högtalaren
  • Kontrollera att transportkontrollen på ljudenheten är inställd för ljuduppspelning
  • Kontrollera att högtalarljudet inte är avstängt (muted) och att volymen är uppskruvad
  • Kontrollera att ljud spelas upp på Bluetooth®-enheten och att volymen är uppskruvad
  • Stäng av eller inaktivera Bluetooth på alla ihopparade enheter i närheten (inklusive Bose®-enheter) och anslut sedan enheten som du vill lyssna på igen
  • Stäng av och slå på högtalaren

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback