Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Systemet startas inte

  • Kontrollera att nätsladden/nätsladdarna är ordentligt ansluten/anslutna.Om någon nätsladdsände sitter löst kan nätanslutningen bli inkonsekvent

    När du kontrollerar Bose-systemets nätanslutning ska du även kontrollera nätanslutningen till enheter som är anslutna till systemet.
  • Kontrollera att L1 Model II-strömstativet eller den kompatibla bärbara Pro-produkten får ström
  • Kontrollera att nätsladden/nätsladdarna är ansluten/anslutna till fungerande eluttag.Om eluttaget styrs av en strömbrytare på väggen kontrollerar du att den är påslagen. Kontrollera eluttaget med en annan enhet, t.ex. en lampa. Prova även att ansluta systemet till ett annat eluttag

    Obs! Vissa grenkontakter kan bryta strömmen till uttag när vissa andra uttag inte är aktiva. Kontakta tillverkaren om du behöver mer information.
  • Prova en annan ToneMatch-kabel. Om en annan kabel löser problemet kan originalkabeln vara defekt
  • Kontrollera ToneMatch-kabeln.Som substitut kan en Ethernet/Cat 5-kabel användas

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback