Gratis frakt om du beställer idag.
 

Systemet startas inte

  • Kontrollera att nätsladden/nätsladdarna är ordentligt ansluten/anslutna.Om någon nätsladdsände sitter löst kan nätanslutningen bli inkonsekvent

    När du kontrollerar Bose-systemets nätanslutning ska du även kontrollera nätanslutningen till enheter som är anslutna till systemet.
  • Kontrollera att L1 Model II-strömstativet eller den kompatibla bärbara Pro-produkten får ström
  • Kontrollera att nätsladden/nätsladdarna är ansluten/anslutna till fungerande eluttag.Om eluttaget styrs av en strömbrytare på väggen kontrollerar du att den är påslagen. Kontrollera eluttaget med en annan enhet, t.ex. en lampa. Prova även att ansluta systemet till ett annat eluttag

    Obs! Vissa grenkontakter kan bryta strömmen till uttag när vissa andra uttag inte är aktiva. Kontakta tillverkaren om du behöver mer information.
  • Prova en annan ToneMatch-kabel. Om en annan kabel löser problemet kan originalkabeln vara defekt
  • Kontrollera ToneMatch-kabeln.Som substitut kan en Ethernet/Cat 5-kabel användas

Var det här till hjälp?

Skicka

Tack för att du skickat in dina kommentarer.