Prova följande om inte Frames går att ansluta till en mobil enhet:
Det går inte att ansluta till den mobila enheten
Gäller:
- Flytta enheten närmare Frames. Den mobila enheten måste vara inom 9 meter från Frames.
- Flytta Frames på avstånd från eventuella störningskällor och hinder, t.ex. en router eller en mikrovågsugn.
- Avaktivera Bluetooth®-funktionen på enheten och aktivera den igen. Genom att avaktivera och återaktivera Bluetooth-funktionen tvingas enheten och Bose-produkten att på nytt paras ihop eller anslutas.
- Prova att ta bort Frames från Bluetooth-listan på den mobila enheten och anslut på nytt.
- Rensa Frames-enhetslistan och försök att ansluta igen.
- Försök att ansluta till en annan mobil enhet.
- Stäng av andra Bluetooth-aktiverade enheter. Bose-produkten kanske ansluter till en annan tidigare ihopparad Bluetooth-enhet. Säkerställ att detta inte sker genom att stänga av alla Bluetooth-aktiverade enheter inom räckhåll för Bose-produkten som du inte vill ansluta till.