Gratis frakt och gratis retur
 

Problem med att styra systemet med Google Assistent

Obs! Google Assistent finns inte på alla språk eller i alla länder.

Om du har problem med att använda röstkommandon med Google Assistent kan du prova följande:

Se till att röstassistenten har konfigurerats. Mer information finns i Använda Google Assistent med smarta produkter från Bose

Om det är för mycket brus i rummet (t.ex. hög musik eller flera personer som pratar) kan produkten kanske inte höra dig. Försök med att sänka ljudnivån i rummet, prata högre eller prata närmare produkten.

Prova att säga kommandot på ett annat sätt. Google Assistent kan tolka fraser på många sätt, så försök säga kommandot på ett annat sätt

Om du försöker styra en musiktjänst kontrollerar du att tjänsten har lagts till i appen Bose Music och appen Google Assistent genom att öppna Settings > Linked Media Accounts (Inställningar > Länkade mediekonton). (Obs! Alla musiktjänster kan inte startas med röstkommando.)

Se till att produkten du försöker styra är kopplad till ditt konto. Öppna Bose Music-appen, gå till My Bose > My Account > Manage Speakers (Min Bose > Mitt konto > Hantera högtalare) och se till att produkten du försöker styra visas. Lägg till den på ditt konto om den inte visas

Starta om Bose-produkten genom att koppla från strömsladden i 30 sekunder

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback