Kostnadsfri frakt på beställningar på 450 SEK eller mer och kostnadsfri retur.

Ihopparad Bluetooth®-enhet ansluts inte till högtalaren

Prova följande för att lösa problemet:

Om du måste ange lösenord på enheten kontrollerar du att du angett rätt lösenord.

kontrollera att bluetooth har aktiverats på enheten.

bluetooth-enheten kanske inte befinner sig inom täckningsområdet. prova med att flytta den närmare högtalaren.

om två bluetooth-enheter redan har parats ihop med högtalaren inaktiverar du bluetooth på en av enheterna eller flyttar den utanför högtalarens täckningsområde.

tryck på bluetooth-knappen upprepade gånger tills du hör namnet på önskad enhet. mer information om hur du ansluter på det här sättet finns i bläddra igenom andra ihopparade enheter.

Bluetooth

radera högtalaren från bluetooth-enhetslistan och para sedan ihop högtalaren med enheten igen.

rensa högtalarminnet och para sedan ihop bluetooth-enheten och högtalaren på nytt. du raderar alla enheter från högtalarminnet genom att hålla ned bluetooth-knappen i cirka 10 sekunder tills du hör ett röstmeddelande/en ljudsignal. alla bluetooth-enheter raderas från högtalarminnet och bose® soundlink® color-högtalaren kan identifieras.

Bluetooth

Återställ högtalaren. Mer information finns i Återställa systemets fabriksinställningar.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback