Vid en fabriksåterställning tas alla käll-, volym- och nätverksinställningar bort från högtalaren. Därefter tillämpas återigen de ursprungliga fabriksinställningarna.
Återställa fabriksinställningarna
Gäller:
- Slå på högtalaren genom att trycka på strömknappen.
- Öppna appen för röstassistenten, hitta dina anslutna smarta enheter och ta bort den Bose-produkt du vill återställa.
- Gå till produktens inställningar i Bose-appen och välj Röstassistent > Ta bort konto
- Ta bort produkten från ditt Bose-konto. Mer information finns i Ta bort en produkt från mitt Bose Music-konto
- Håll samtidigt ned knapparna Volym + och Bluetooth i tio sekunder. Högtalaren startar om och när återställningen är slutförd lyser ett gult sken i den övre och nedre delen av ljusringen
- Slå på högtalaren genom att trycka på strömknappen
- Ta bort produkten från ditt Bose-konto. Mer information finns i Ta bort en produkt från mitt Bose Music-konto.
- Tryck på och håll samtidigt ned knapparna Volym + och Bluetooth i tio sekunder. Högtalaren startar om och när återställningen är slutförd lyser ett gult sken i den övre och nedre delen av ljusringen.
Om du vill ställa in högtalaren på nytt öppnar du Bose Music-appen och följer anvisningarna i appen. Om du har fler än en produkt trycker du på ikonen Min Bose i det övre vänstra hörnet och sedan på +.