Gratis frakt och gratis retur
 

Återställa fabriksinställningarna

Vid en fabriksåterställning tas alla käll-, volym- och nätverksinställningar bort från högtalaren. Därefter tillämpas återigen de ursprungliga fabriksinställningarna.

Om du har lagt till en röstassistent

  1. Slå på högtalaren genom att trycka på strömknappen.
  2. Öppna appen för röstassistenten, hitta dina anslutna smarta enheter och ta bort den Bose-produkt du vill återställa.
  3. Gå till produktens inställningar i Bose-appen och välj Röstassistent > Ta bort konto
  4. Ta bort produkten från ditt Bose-konto. Mer information finns i Ta bort en produkt från mitt Bose Music-konto
  5. Håll samtidigt ned knapparna Volym + och Bluetooth i tio sekunder. Högtalaren startar om och när återställningen är slutförd lyser ett gult sken i den övre och nedre delen av ljusringen

Om du inte har lagt till en röstassistent

  1. Slå på högtalaren genom att trycka på strömknappen
  2. Ta bort produkten från ditt Bose-konto. Mer information finns i Ta bort en produkt från mitt Bose Music-konto.
  3. Tryck på och håll samtidigt ned knapparna Volym + och Bluetooth i tio sekunder. Högtalaren startar om och när återställningen är slutförd lyser ett gult sken i den övre och nedre delen av ljusringen.

Om du vill ställa in högtalaren på nytt öppnar du Bose Music-appen och följer anvisningarna i appen. Om du har fler än en produkt trycker du på ikonen Min Bose i det övre vänstra hörnet och sedan på +.

Hjälpte den här informationen?

Tack för feedbacken. Skriv gärna fler kommentarer här nedanför.
Vad synd att sidan inte levde upp till dina förväntningar. Berätta gärna hur din upplevelse var och hur vi kan göra den bättre.
Skicka
Ti ringraziamo per aver fornito ulteriore feedback