Butiker Kundvagn

07 December 2015

NY INTEGRERING AV SPOTIFY® FINNS NU I BOSE SOUNDTOUCH® TRÅDLÖSA MUSIKSYSTEM

Det bästa sättet att lyssna på spotify hemma

7 december 2015 –– Bose har presenterat en tidig utgåva av sin Spotify-integreringi alla trådlösa SoundTouch-musiksystem, som gör SoundTouch till det bästa sättet att lyssna på Spotify hemma.  SoundTouch-appen har nu integrerad Spotify-funktionalitet för smidig kontroll av musik och högtalare – den första i branschen.

SPOTIFY- OCH SOUNDTOUCH-APPAR HAR NU INTEGRERATS

Spotify® och Bose samarbetar för att göra det enklare än någonsin att lyssna på Spotify hemma.  Via Spotify-appen kan du styra valfri SoundTouch®-högtalare och via SoundTouch-appen kan du söka efter låtar, album, artister och spellistor och streama dem omedelbart.  De två apparna synkas med varandra så att du kan växla mellan dem och börja lyssna igen där du slutade.  Allt finns där med bara en knapptryckning – en Spotify-upplevelse som du bara får med Bose SoundTouch-systemen.

NU MED FLAC

Förutom Spotify® har SoundTouch® ytterligare en populär musiktjänst inbyggd – Deezer. Det kan nu även spela FLAC-ljudfiler (upp till CD-kvalitet).

STREAMA MUSIK HEMMA – MED SOUNDTOUCH

Serien av SoundTouch® -produkter är den mest omfattande i branschen. Systemen har det bästa ljudet och är de mest användarvänliga  trådlösa musiksystemen för hemmabruk som finns på marknaden idag.  Bland de kompakta alternativen finns den nya lilla SoundTouch 10-högtalaren och de nya SoundTouch 20 och 30 serie III-högtalarna.  Produktserien omfattar också SoundTouch. soundbarhögtalare och -hemmabiosystem för musik och film.  Börja med ett system och lägg till fler när du vill.  Alla är kompatibla och kommunicerar med varandra genom väggar och tak.  Och alla har de Bluetooth® och Wi-Fi® inbyggt som ger dig det bästa av två världar.  Med Bluetooth kan du streama i stort sett allting direkt från en telefon eller surfplatta – inklusive musiktjänster och YouTube.  Med Wi-Fi kan du skicka allting till flera SoundTouch-system runt om i hemmet.  Och med den intuitiva och kraftfulla SoundTouch-appen kan du ställa in förval och lyssna på olika slags musik i olika rum.

PRISER OCH TILLGÄNGLIGHET

Den nya integreringen av Spotify® i appen ingår i nya SoundTouch®-system och är nu tillgänglig för befintliga SoundTouch-kunder via en kostnadsfri programvaruuppdatering. Hela serien av SoundTouch-system finns på bose.se.

Om Bose

Wi-Fi är ett registrerat varumärke som tillhör Wi-Fi Alliance®.  Ordmärket Bluetooth® är ett varumärke som tillhör Bluetooth SIG, Inc. och Bose Corporation använder detta under licensansvar.  Deezer är ett registrerat varumärke som tillhör Blogmusik SAS.  Spotify är ett registrerat varumärke som tillhör Spotify AB.  Vilka musiktjänster som finns tillgängliga kan variera mellan olika länder.  Youtube är ett varumärke som tillhör Google, Inc.

Pressmeddelande som PDF