NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

Följ beställningarna

Det kan hända att beställningen visas i systemet först när vi faktiskt har skickat den. Vänta då ett dygn efter det att du fått leveransbekräftelsen.

När du klickar på Skicka beställningen (i kassan) får du en beställningsbekräftelse där beställningsnumret framgår.

Vi rekommenderar att du skriver ut och sparar en kopia av den här sidan för dina noteringar. En orderbekräftelse skickas via e-post till den e-postadress som uppgavs i kassan.

Du kan sedan spåra leveransen med hjälp av beställningsnumret. Gå till Spåra min beställning  om du vill kontrollera leveransstatus och andra beställningsuppgifter. Beställningsinformation brukar bli tillgänglig 24 timmar efter beställningen.

Vi hanterar normalt alla beställningar mycket snabbt. Du har därför ganska kort tid på dig att ändra eller annullera dem. Ring oss gärna på 1-800-379-2073, så gör vi vårt yttersta för att hjälpa dig.

Om vi redan har skickat beställningen kan du neka att ta emot den. Då skickas den tillbaka till Bose. När returen når oss krediterar vi beställningen utifrån det betalningssätt du valt.

Om du vill spåra eventuella köp som har gjorts på den här webbplatsen eller hos en kundservicerepresentant ska du ange ordernummer och postnummer för fakturering på sidan Spåra min beställning. Då landar du på sidan för beställningsuppgifter. Där kan du följa beställningen genom att klicka på länken för spårning. Beställningsinformationen brukar bli tillgänglig 24 timmar efter beställningen.