NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.

Returer och byten

Prova din Bose-produkt hemma i 90 dagar, helt utan åtagande. Vi garanterar att du blir nöjd. Vänligen kontakta oss per telefon eller e-post om det skulle uppstå problem eller om du inte är nöjd med din Bose-produkt. Tillsammans kan vi lösa alla problem som kan tänkas uppstå i samband med ditt köp.

Om du känner att produkten inte riktigt passar är du välkommen att returnera den direkt till Bose inom 90 dagar:

  • Ring oss om du vill returnera eller byta en produkt, så ordnar vi en retur direkt till Bose. Vi skickar dig sedan en e-postbekräftelse med instruktioner för hur du skapar en UPS-returfraktsedel. Sedan är det dags att beställa upphämtning av UPS eller så kan du lämna in paketet hos närmaste UPS-ombud
  • Bose godkänner endast retur eller byte av produkter som har beställts direkt från Bose online eller per telefon. Produkten måste returneras i originalförpackningen. Produkter som har köpts i en Bose-butik kan endast returneras i butik. Våra Bose-butiker kan tyvärr inte ta emot returer av produkter som har köpts online eller per telefon
  • När vi har tagit emot och inspekterat din returnerade produkt skickar vi en e-postbekräftelse på att din retur har godkänts och att en återbetalning kommer att utfärdas. Hela returprocessen bör inte ta mer än två veckor
  • Observera att det beroende på bank kan komma att ta ytterligare 2–10 arbetsdagar innan pengarna kommer in på ditt konto

Vår policy påverkar inte dina lagstadgade rättigheter. Kontakta oss om du vill utnyttja din returrätt och skicka tillbaka en produkt. Du kan även använda det här returformuläret, men det är inte obligatoriskt.